Od tvůrců úspěšného účetního programu

E-commerce / Účetnictví a fakturace/Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu
Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Obsah

    Nad jednou položkou často strávíte čas hned třikrát: při vedení účetnictví, skladové evidence a během vkládání na e-shop. Podívejte se, jaké informace mezi sebou systémy sdílí a jak vám jejich propojení ulehčí práci.

    Představa přibývajících objednávek potěší, ale s narůstající administrativou při jejich zpracovávání a fakturaci už je to horší. K tomu vás ještě čeká přepis do daňové evidence nebo vedení účetnictví. Pokud ale propojíte e-shop s účetním programem, údaje o zboží budete zadávat jen jednou a vyřizování objednávek do velké míry automatizujete.

    Ze skladu rovnou na e-shop

    Při propojení systémů vkládáte informace o zboží jen do seznamu zásob v účetním programu. Přiložíte obrázek, popisek a zaznamenáte další parametry, jako je třeba barva nebo velikost. Aby se zákazník na e-shopu lépe orientoval, zboží roztřídíte do kategorií. Při exportu pak využijete možnost přenosu položek i s jejich uspořádáním.

    Pokud zákazníkům navíc ukazujete vhodné alternativy ke zboží nebo další příslušenství, vyberete pro přenos i související položky.

    Prakticky to může vypadat tak, že v seznamu zásob v účetním programu zboží vybrané pro internetový obchod jednoduše označíte a poté provedete export.

    blank
    Přenos dat zvládnete na pár kliknutí nebo zvolíte možnost automatické aktualizace.

    Z e-shopu do účetního programu

    Naopak z e-shopu do účetního systému přetáhnete objednávky i vystavené faktury. Výhodou je automatické označování objednávek. Třeba v případě spárování s fakturou ji systém označí za vyřízenou. U objednávky, do které jste nahlédli, můžete zase změnit stav zpracování a informovat o něm zákazníka. Integrace umožní i vypořádání dobropisů nebo záloh.

    Stejně tak se do účetního systému stahují údaje o zákaznících, třeba zdali se jedná o soukromou osobu nebo firmu či informace o nároku na slevu a její výši.

    Zlepšujte svůj prodej díky aktuálním informacím ze světa e-shopů

    Zadejte váš e-mail a tipy pro váš e-shop i aktuální dění ze světa Money vám pošleme přímo na váš e-mail. info

    Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

    Co promyslet před propojením systémů

    Přenos informací mezi systémy probíhá v určitém typu datového formátu, a proto si nejprve u vašeho dodavatele ověřte, jakou komunikaci podporuje právě váš e-shop. Účetní systém Money S3 je možné propojit s internetovým obchodem pomocí E-shop konektoru. Výměna dat probíhá ve formátu XML, který podporuje většina e-shopů. Přes rozhraní E-shop konektoru také připojíte k Money S3 více internetových obchodů a data se vám budou v účetním systému třídit podle toho, odkud pochází.

    Pokud se nechcete o výměnu dat starat, využijete kombinaci s modulem S3 Automatic. Ten zařídí automatické stahování nových objednávek, faktur i aktualizaci stavu skladových zásob.

    Byly informace v článku užitečné?

    Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.

    blank Ano
    blank Ne
    blank

    Sledujte podobné články na naší

    Facebookové stránce
    Banner na svobodnaucetni.cz