Od tvůrců úspěšného účetního programu

E-commerce / Účetnictví a fakturace/Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu
Usnadněte si práci se zadáváním údajů propojením e-shopu, účetního program a skladu

Nad jednou položkou často strávíte čas hned třikrát: při vedení účetnictví, skladové evidence a během vkládání na e-shop. Podívejte se, jaké informace mezi sebou systémy sdílí a jak vám jejich propojení ulehčí práci.

Obsah

    Představa přibývajících objednávek potěší, ale s narůstající administrativou při jejich zpracovávání a fakturaci už je to horší. K tomu vás ještě čeká přepis do daňové evidence nebo vedení účetnictví. Pokud ale propojíte e-shop s účetním programem, údaje o zboží budete zadávat jen jednou a vyřizování objednávek do velké míry automatizujete.

    Ze skladu rovnou na e-shop

    Při propojení systémů vkládáte informace o zboží jen do seznamu zásob v účetním programu. Přiložíte obrázek, popisek a zaznamenáte další parametry, jako je třeba barva nebo velikost. Aby se zákazník na e-shopu lépe orientoval, zboží roztřídíte do kategorií. Při exportu pak využijete možnost přenosu položek i s jejich uspořádáním.

    Pokud zákazníkům navíc ukazujete vhodné alternativy ke zboží nebo další příslušenství, vyberete pro přenos i související položky.

    Prakticky to může vypadat tak, že v seznamu zásob v účetním programu zboží vybrané pro internetový obchod jednoduše označíte a poté provedete export.

    blank
    Přenos dat zvládnete na pár kliknutí nebo zvolíte možnost automatické aktualizace.

    Z e-shopu do účetního programu

    Naopak z e-shopu do účetního systému přetáhnete objednávky i vystavené faktury. Výhodou je automatické označování objednávek. Třeba v případě spárování s fakturou ji systém označí za vyřízenou. U objednávky, do které jste nahlédli, můžete zase změnit stav zpracování a informovat o něm zákazníka. Integrace umožní i vypořádání dobropisů nebo záloh.

    Stejně tak se do účetního systému stahují údaje o zákaznících, třeba zdali se jedná o soukromou osobu nebo firmu či informace o nároku na slevu a její výši.

    Zlepšujte svůj prodej díky aktuálním informacím ze světa e-shopů

    Zadejte váš e-mail a tipy pro váš e-shop i aktuální dění ze světa Money vám pošleme přímo na váš e-mail. info

    Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

    Co promyslet před propojením systémů

    Přenos informací mezi systémy probíhá v určitém typu datového formátu, a proto si nejprve u vašeho dodavatele ověřte, jakou komunikaci podporuje právě váš e-shop. Účetní systém Money S3 je možné propojit s internetovým obchodem pomocí E-shop konektoru. Výměna dat probíhá ve formátu XML, který podporuje většina e-shopů. Přes rozhraní E-shop konektoru také připojíte k Money S3 více internetových obchodů a data se vám budou v účetním systému třídit podle toho, odkud pochází.

    Pokud se nechcete o výměnu dat starat, využijete kombinaci s modulem S3 Automatic. Ten zařídí automatické stahování nových objednávek, faktur i aktualizaci stavu skladových zásob.

    Byly informace v článku užitečné?

    Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.

    blank Ano
    blank Ne
    blank

    Sledujte podobné články na naší

    Facebookové stránce

    Komunita samostatných účetních

    Přidejte se zdarma

    Přidejte se
    do největší komunity samostatných účetních

    blankVýhody
    blank