Obsah
E-commerce sektor rychle roste a malé, střední či začínající e-shopy potřebují nalézt efektivní řešení pro každodenní činnosti spojené s jejich provozem. Jednou z oblastí, kde mohou firmy ušetřit čas i peníze, je automatizace fakturace rozšířených balíčků v účetním programu. Stabilním partnerem v této oblasti je účetní software Money S3, který nabízí řadu funkcí usnadňujících provoz e-shopů.
Význam automatizované fakturace
Fakturace je neoddělitelnou součástí podnikání a spolu s vyskladňováním objednávek patří k hlavním činnostem provozovatelů e-shopů. Správná fakturace je potřebná pro zajištění legálnosti a transparentnosti finančních transakcí a také podporuje důvěru mezi prodejcem a zákazníkem. Při fakturaci a expedici objednávek však hraje důležitou roli i přesnost a rychlost. Obě tyto hodnoty lze zvýšit použitím účetního programu, jenž je schopen mnoho procesů automatizovat. Jedním z nich je i Money S3, který nabízí i funkce pro fakturaci, účetnictví či propojení s e-shopem.
Tip: Vystavování faktur v e-shopu může být někdy komplikované, neboť daňové podmínky se u jednotlivých subjektů liší. Podívejte se na návod, jak správně vystavovat faktury v e-shopu.
Kdy přejít na účetní systém jako je Money S3?
S přibývajícími objednávkami a rozšiřováním e-shopu dříve či později společnosti pocítí potřebu zavést pořádek do procesů zpracování objednávek, fakturace a expedice. Při rozhodování se, zda přejít na komplexní účetní systém, je důležité zvážit několik faktorů:
- objem a komplexnost objednávek a transakcí,
- potřeba automatizace procesů včetně vystavování faktur,
- potřeba integrace s jinými systémy, typicky s e-shopovou platformou.
Tip: Přečtěte si více o tom, kdy si vystačíte s fakturaci v e-shopu a kdy je dobré pořídit si účetní systém.

Fakturace a expedice objednávek v Money S3
Účetní program Money S3 pomáhá firmám s provozem e-shopů. Poskytuje jim totiž škálu funkcí, které pomohou vyřešit výzvy spojené s objednávkami:
- Integrovaná fakturace: Automatické vystavování faktur, předpřipravené typy dokladů, podpora více jazyků a měn, splnění legislativních požadavků.
- Podání a expedice objednávek: prostřednictvím modulu Fakturace lze rovnou využít online funkci Podání balíků.
- Integrace s e-commerce platformami: Money S3 díky modulu E-shop konektor umožňuje do e-shopové platformy přenést informace o produktu i s fotografií,
- Správa zásob v reálném čase: s modulem Skladové hospodářství a objednávky má firma vždy přehled o aktuálním stavu svého skladu, cenách i cash-flow.
Gabriela Štěpánková z neziskové organizace Portus Praha, která provozuje sociální podnik Dobroty s příběhem, hodnotí svou zkušenost s Money S3 následovně: „Nyní se nám všechny objednávky z e-shopu přenášejí do účetnictví automaticky. Ušetříme tím několik hodin práce týdně a hromady papírování. Expedice balíčků je také mnohem jednodušší – velkou zásluhu na tom mají elektronické čtečky. Při kompletaci balíčků se Shoptet propojí s Money a výrobky automaticky vyskladní.“ Celý příběh o tom, jak Money S3 firmě Dobroty s příběhem, pomohlo si přečtěte zde.
K oboustranné spokojenosti s e-shopem je nezbytné, aby zákazníci své objednávky dostali včas a s přesnými fakturami a prodejci pracovali co nejefektivněji. Účetní program Money S3 nabízí komplexní balík nástrojů pro automatizovanou fakturaci, efektivní expedici a integraci s účetnictvím, které společně tvoří spolehlivý systém pro správu vašeho online podnikání. Vyzkoušejte ho zdarma ještě dnes.
Byly informace v článku užitečné?
Hodnocení pouze pro uživatele našeho blogu.