Představte si situaci, kdy potřebujete vystavit fakturu v cizí měně, ale nejste si jisti a potřebujete si ověřit správný postup. Zavoláte na zákaznickou linku, a pokud to bude potřeba, konzultant se k vám ihned připojí a situaci společně proberete nad vašimi daty.
Dokážeme tak vyřešit vaše požadavky již v rámci prvního telefonického hovoru.
Víme, jak je důležité neustále zlepšovat a přizpůsobovat systém vašim potřebám. Každý rok rozšíříme Money o množství nových funkcí a vylepšení. Nejlepší způsob, jak tyto novinky aplikovat i u vás, je osobní návštěva našeho konzultanta, který bude mít prostor s vámi vše projít a nastavit na míru vašim potřebám. Jen tak máte jistotu, že Money využíváte efektivně a roste společně s vámi. Myslíme na to i v rámci nových servisních smluv, jejichž součástí jsou i návštěvy v sídle vaší společnosti.
Nad rámec těchto návštěv samozřejmě myslíme i na instalace nových verzí, úpravy formulářů a drobné konzultace, které pro vás provedeme zdarma v rámci servisní smlouvy.
Správná a úplná znalost systému ušetří vašim zaměstnancům čas a umožní jim pracovat efektivně. Proto máte v rámci servisních smluv nárok na bezplatná hromadná školení, kterými prohloubíte znalosti svých stávajících zaměstnanců, případně zaškolíte ty nové.
Se servisní smlouvou máte každoročně nárok až na 4 školení podle vlastního výběru.
Náklady na servisní smlouvu se vám v dlouhodobém měřítku několikrát vrátí. V rámci nových servisních smluv vám garantujeme 15% slevu z hodinové sazby.
Od srpna 2018 bude tato hodinová sazba 1 500 Kč bez DPH. Všichni klienti se servisní smlouvou tedy budou mít zvýhodněnou sazbu 1 275 Kč.
Servisní smlouvu s námi můžete uzavřít pro Money S4 i Money S5.
Jestliže s námi již máte uzavřenou servisní smlouvu, bude vás kontaktovat náš obchodní zástupce, který společně s vámi najde nejlepší variantu.
Pokud nemáte, napište nám na obchod@money.cz nebo volejte 549 522 511.
Kompletní legislativní podpora pro rok 2025 Verze 25.200 obsahuje poslední chybějící legislativní tiskové sestavy nutné…
Money Možnosti a nastavení Pro Raiffeisenbank byla přidána nová služba pod názvem Raiffeisenbank (API), která…
Proč je nezbytné sestavit přílohu účetní závěrky V předchozích článcích jsme se zabývali rozvahou účetní závěrky…
Obsah: Účetní uzávěrka Účetní závěrka Rozsah účetní závěrky Druhy účetní závěrky Obsah účetní závěrky Hned…
Rozdíl mezi účetním a daňovým dokladem Účetní doklady jsou záznamy o obchodní aktivitě, které slouží…
Při vedení pokladny evidujete všechny peníze, které přijímáte a vydáváte pomocí pokladních dokladů. Pokladní doklad…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy