Pro uhrazení služby Podpora a Aktualizace můžete využít náš Zákaznický portál. Platbu lze platit elektronicky, po provedení úhrady budete mít Podporu a Aktualizaci 2020 do hodiny aktivovanou. Výhodou je, že si službu můžete takto aktivovat v jakoukoliv denní dobu.
Pro snadnější komunikaci a rychlejší získávání informací si co nejdříve na adrese https://zakportal.money.cz/ vytvořte uživatelský účet.
První přihlášení/registrace je prostřednictvím licenčního čísla, což je šestnáctimístný kód složený z velkých tiskacích písmen a číslic. (Licenční číslo je uvedeno na licenčním certifikátu, faktuře o nákupu, a je také viditelné na spodní liště vašeho Money S3.) Licenční číslo se zadává bez pomlček.
Poznámka: Při prvním přihlášení zadejte do formuláře své kontaktní údaje, včetně přihlašovacích, které pak budete používat při každém dalším přihlášení.
POZOR: Po registraci počkejte na náš registrační e-mail. Bude obsahovat odkaz s aktivační adresou, na které online dokončíte registraci. Bez tohoto kroku nebude váš účet fungovat. V případě, že se pokusíte přihlásit dříve, zobrazí se hláška, účet není aktivován nebo je zablokován.
Zaregistrovat se můžete i v případě, kdy účet pro vaši firmu již existuje – pro stejné IČ a licenční číslo si takto můžete vytvořit libovolné množství účtů s různými přihlašovacími jmény. Na jeden kontaktní email lze zaregistrovat pouze jeden klientský účet. Pokud chcete registrovat další klientský účet, zvolte jiný kontaktní e-mail. Registrace se provádí volbou Registrovat, kterou najdete pod přihlašovacími údaji. Musíte při ní znát své licenční číslo.
Pokud zapomenete své přihlašovací heslo, použijte funkci Zapomenuté heslo pod přihlašovacím formulářem. V takovém případě dostanete na zadaný e-mail, pokud se shoduje s registrovaným emailem, odkaz, na kterém si můžete vytvořit nové heslo.
Po přihlášení na zákaznický portál je možné službu Podpora a Aktualizace objednat již z úvodní stránky, na které vás systém upozorňuje, že službu dosud nemáte zakoupenou pro rok 2020.
Pokračujte pomocí tlačítka Objednat.
Do objednávkového formuláře doplňte potřebné údaje, zvolte způsob platby a pokračujte tlačítkem Odeslat.
Online platba je nejrychlejším způsobem vyřízení objednávky. Po odeslání objednávkového formuláře budete přesměrováni na stránku, kde si můžete vybrat způsob úhrady Platební kartou, případně elektronickým převodem přes Komerční banku, Raiffeisen Bank, mBank nebo Fio.
Následně obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.
Poznámka: Pokud online platba z jakéhokoliv důvodu neproběhne (například je karta zablokovaná pro platbu na internetu), do dvou hodin vám e-mailem přijde zálohová faktura.
Na základě doručené objednávky obdržíte zálohovou fakturu s platebními údaji. Po její úhradě a připsání částky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.
Vymezení dluhových cenných papírů Dluhový cenný papír představuje úvěrový vztah, v němž se dlužník (emitent) zavazuje…
Výhodou je, že účetním se můžete stát kdykoliv. Existuje totiž řada kurzů, které vám s…
Co je jednoduché účetnictví Jednoduché účetnictví výrazně snižuje vaše povinnosti v porovnání s běžným (dříve…
Na úvod upozorňujeme, že verze 24.950 je poslední aktualizace, kterou si mohou stáhnout uživatelé s…
Money Možnosti a nastavení Money S3 je možné propojit s libovolným poštovním serverem přes SMTP protokol…
Zodpovězené dotazy z 31.10. Dobrý den, prosím o radu, jak lze v účetním deníku řadit…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy