Vše z Money

Úhrada služby Podpora a Aktualizace prostřednictvím zákaznického portálu

Pro uhrazení služby Podpora a Aktualizace můžete využít náš Zákaznický portál. Platbu lze platit elektronicky, po provedení úhrady budete mít Podporu a Aktualizaci 2020 do hodiny aktivovanou. Výhodou je, že si službu můžete takto aktivovat v jakoukoliv denní dobu.

1. Vytvoření účtu na zákaznickém portále

Pro snadnější komunikaci a rychlejší získávání informací si co nejdříve na adrese https://zakportal.money.cz/ vytvořte uživatelský účet.

První přihlášení/registrace je prostřednictvím licenčního čísla, což je šestnáctimístný kód složený z velkých tiskacích písmen a číslic. (Licenční číslo je uvedeno na licenčním certifikátu, faktuře o nákupu, a je také viditelné na spodní liště vašeho Money S3.) Licenční číslo se zadává bez pomlček.

Poznámka: Při prvním přihlášení zadejte do formuláře své kontaktní údaje, včetně přihlašovacích, které pak budete používat při každém dalším přihlášení.

POZOR: Po registraci počkejte na náš registrační e-mail. Bude obsahovat odkaz s aktivační adresou, na které online dokončíte registraci. Bez tohoto kroku nebude váš účet fungovat. V případě, že se pokusíte přihlásit dříve, zobrazí se hláška, účet není aktivován nebo je zablokován.

Zaregistrovat se můžete i v případě, kdy účet pro vaši firmu již existuje – pro stejné IČ a licenční číslo si takto můžete vytvořit libovolné množství účtů s různými přihlašovacími jmény. Na jeden kontaktní email lze zaregistrovat pouze jeden klientský účet. Pokud chcete registrovat další klientský účet, zvolte jiný kontaktní e-mail. Registrace se provádí volbou Registrovat, kterou najdete pod přihlašovacími údaji. Musíte při ní znát své licenční číslo.

Zapomenuté heslo

Pokud zapomenete své přihlašovací heslo, použijte funkci Zapomenuté heslo pod přihlašovacím formulářem. V takovém případě dostanete na zadaný e-mail, pokud se shoduje s registrovaným emailem, odkaz, na kterém si můžete vytvořit nové heslo.

2. Objednávka služby Podpora a Aktualizace přes zákaznický portál

Po přihlášení na zákaznický portál je možné službu Podpora a Aktualizace objednat již z úvodní stránky, na které vás systém upozorňuje, že službu dosud nemáte zakoupenou pro rok 2020.

Pokračujte pomocí tlačítka Objednat.

3. Vytvoření objednávky služby Podpora a Aktualizace na zákaznickém portále

Do objednávkového formuláře doplňte potřebné údaje, zvolte způsob platby a pokračujte tlačítkem Odeslat.

4. Volba způsobu úhrady služby

Online

Online platba je nejrychlejším způsobem vyřízení objednávky. Po odeslání objednávkového formuláře budete přesměrováni na stránku, kde si můžete vybrat způsob úhrady Platební kartou, případně elektronickým převodem přes Komerční banku, Raiffeisen Bank, mBank nebo Fio.

Následně obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.

Poznámka: Pokud online platba z jakéhokoliv důvodu neproběhne (například je karta zablokovaná pro platbu na internetu), do dvou hodin vám e-mailem přijde zálohová faktura.

Zálohová faktura

Na základě doručené objednávky obdržíte zálohovou fakturu s platebními údaji. Po její úhradě a připsání částky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrzením objednávky a druhý e-mail s fakturou.

Štítky Money S3

Nejnovější články

Novinky ve verzi 25.100: legislativní změny, mzdy a napojení na Tatra banku

Rok 2025: Vše, co potřebujete vědět Připravili jsme pro vás speciální stránku www.money.cz/navod/novyrok, kde najdete…

20 ledna, 2025

Změny a novinky Money S3 verze 25.100

Money Money Dnes V současné době musí podnikatelé sledovat svůj obrat za období dvanácti po sobě jdoucích…

20 ledna, 2025

Krácení dovolené – jaké jsou podmínky?

Plnou dovolenou myslíme základní nárok na dovolenou, který stanovuje zákoník práce. Zaměstnanec v soukromém sektoru má nárok…

15 ledna, 2025

Jak na fyzickou inventarizaci skladu

Kdy dělat fyzickou inventuru skladu Fyzickou inventuru by měl každý podnik provádět pravidelně, alespoň jednou…

15 ledna, 2025

Infoservis: Oprava účetní chyby minulých let

Chybné účtování o nákladech či výnosech mohlo být způsobeno tím, že v minulosti bylo účtováno v nesprávné…

14 ledna, 2025

Poskytnutí reklamního daru v rámci podnikání z pohledu daně z příjmů a DPH

Poskytnutí reklamních darů patří mezi bezúplatná plnění, jeho podstatou je převod vlastnického práva bezúplatně. Tímto…

14 ledna, 2025

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy