Skrýt menu
Skrýt formulář

Webinář: Optimalizace v době krize aneb jak zlepšit cash flow

BEZPLATNÉ školení formou webináře je určené všem, kteří potřebují pomoc s nastavením reportů a chtějí se naučit, jak interpretovat zobrazené údaje. V rámci školení se zaměříme také na platební disciplínu obchodních partnerů a možnosti jejího zlepšení (kontrola splatnosti faktur, odesílání upomínek na blížící se splatnost apod.).

Lektor Pavol Petráš
Datum 8. 4. 2020, od 13 do 16 hod.
Délka školení přibližně 2–3 hodiny (včetně diskuse)
Úroveň pro začátečníky / mírně pokročilé
Určeno pro systém ERP Money
Cena ZDARMA

Osnova školení

Na BEZPLATNÉM webináři Si představíme nastavení cash flow. Ukážeme si, jak nastavit report a naučíme se správně interpretovat zobrazené údaje. Podíváme se na přehled závazků a pohledávek, čili na rychlý přehled stavu úhrad pohledávek a závazků s rozdělením podle intervalu splatnosti. Budeme se věnovat také výstupu účetního deníku s využitím kontrollingových proměnných, který slouží ke sledování nákladů.

Přehled dalších témat webináře:

  • Kontrola neuhrazených pohledávek přímo při vystavování dokladů
  • Využití systému kreditů pro partnery s platbou převodem
  • Kontrola firem v registru plátců DPH a v insolvenčním rejstříku
  • Automatické odesílání upozornění na neuhrazené doklady (případně na blížící se splatnost)
  • Vystavení upomínek a jejich automatické rozesílání e-mailem
  • Nastavení pravidelných e-mailových zpráv a upozornění na neuhrazené faktury (např. pro majitele, finančního ředitele apod.)

V průběhu webináře máte možnost klást otázky, které vám lektor ihned zodpoví.

Rezervace školení

Přihlašování bylo uzavřeno, sledujte na našich stránkách vypsání nového termínu.

Vaše dotazy pište na allS5obchod@solitea.cz.