Skrýt menu
Skrýt formulář

Zákaznická podpora systémů Money

Pomoc s nastavením systému nebo s řešením nečekaných problémů. To všechno najdete u zákaznické podpory systémů Money. Stačí jen zavolat nebo nás kontaktovat přes internet a pomůžeme vám vše vyřešit. A nemusíte se už bát, že nebudete něčemu rozumět. Zákaznickou podporu od nás získáte jako součást placené služby Podpora a Aktualizace.

Tipy a návody na používání Money

Aby byla práce se systémy Money co nejjednodušší, připravili jsme pro vás také řadu návodů. A to jak pro účetní software Money S3, tak pro ERP systémy Money S4 a Money S5.
Provedeme vás například instalací systému, jeho prvním spuštěním nebo různými částmi nastavení. Díky tomu vše lehce zvládnete sami. A pokud si s něčím nebudete vědět rady, jednoduše kontaktujte Zákaznickou podporu.

Návody a dokumentace k Money

Telefonická podpora (hot-line)

Potřebujete rychle poradit a v návodech ani nápovědě jste nenašli potřebnou odpověď? Zavolejte zákaznickou podporu pro Money S3 nebo pro Money S4. Naši zaměstnanci standardně vyřeší váš požadavek v rámci časového limitu 10 minut, a proto nikdy nečekáte zbytečně dlouho. Samotná linka je zdarma - platíte pouze telekomunikační poplatky.
Volat můžete každý pracovní den od 8:00 do 17:00

Money S3

549 522 503

Před hovorem si připravte:

  • PIN licence (najdete jej v pravém dolním rohu spuštěného Money S3)
  • číslo verze Money S3 (tamtéž)
  • verzi operačního systému (např. Windows 8.1)

Money S4

549 522 502

Před hovorem si připravte:

  • číslo verze Money S4 (najdete jej v pravém dolním rohu spuštěného Money S4)
  • IČ firmy vlastnící licenci Money S4
  • verzi operačního systému (např. Windows 8.1)

Internetová zákaznická podpora

Složitější dotazy vyřešíme prostřednictvím webové konference. Funguje non-stop, a proto se můžete ptát třeba o víkendu. Stačí zadat dotaz a naši zaměstnanci vám do pár hodin odpoví.
Internetovou zákaznickou podporu využijete po přihlášení do zákaznického portálu.

Zeptat se online