CRM strategie slouží k tomu, aby firma neustále zlepšovala vztah se zákazníky ve všech fázích obchodního procesu. Zabývá se například tím, jak:
S uplatněním strategie CRM pomáhá firmám specializovaný software pro řízení obchodu – typicky samostatný CRM systém nebo CRM modul v rámci informačního (ERP) nebo ekonomického systému.
CRM systémy sdružují všechna data o zákaznících a zakázkách na jednom místě, kde s nimi mohou pracovat všichni, kdo se ve firmě dostanou do kontaktu se zákazníkem. Oproti tomu firmy, které CRM nepoužívají, mají data rozmístěná po různých systémech, v tabulkách a po e-mailech.
CRM systém obsahuje:
Firmy v CRM evidují kompletní historii všech klientů – tedy záznamy ze schůzek, nabídky, objednávky, historii komunikace, objem prodeje či smlouvy. Tyto informace potom využije například:
V praxi to funguje například tak, že než obchodník vyrazí na schůzku s klientem, naplánuje si ji v kalendáři, propojí ji se zakázkou a projde si, jak probíhaly předchozí schůzky s klientem, předchozí nabídky a objednávky či jaká je úspěšnost dané zakázky.
Klíčovou výhodou CRM systému je také to, že obchodníky zbavuje administrativy, takže mohou trávit více času samotným obchodováním. A v důsledku všech zmíněných výhod CRM systém zlepšuje obchodní výsledky.
Hledáte-li účetní systém, který s CRM propojíte, vyzkoušejte si zdarma Money S3, který zvládne napojení na většinu oblíbených CRM. Po propojení můžete například exportovat vyhrané zakázky z CRM do účetního systému, kde se automaticky vytvoří objednávky a produkty odepíšou ze skladu.
Na úvod upozorňujeme, že verze 24.950 je poslední aktualizace, kterou si mohou stáhnout uživatelé s…
Money Možnosti a nastavení Money S3 je možné propojit s libovolným poštovním serverem přes SMTP protokol…
Zodpovězené dotazy z 31.10. Dobrý den, prosím o radu, jak lze v účetním deníku řadit…
Vymezení směnek v účetnictví Směnka je definována jako listinný cenný papír, který vyjadřuje bezvýhradný slib…
Vymezení dluhopisů v účetnictví V rámci účetnictví rozlišujeme následující syntetické účty pro zachycení dluhopisů a souvisejících…
V rámci oceňování majetkových cenných papírů a podílů je nutné rozlišovat tři situace: ocenění při pořízení,…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy