Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

Změny a novinky Money S3 10.032

Solitea Česká republika, a.s. | 04. 09. 2007

Tento dokument popisuje všechny novinky, odstraněné problémy a rozdíly mezi verzí 10.031 (v distribuci od 24.10.2005) a verzí 10.032 (v distribuci od 16.11.2005).

Sklady

  • Na Kartě zásoby, Kmenové kartě, Kartě skupiny a Cenové hladině se špatně ukládalo nastavení výpočtu prodejní ceny. Pokud uživatel jako Výchozích cenu z roletové nabídky vybral Nákupní cenu, kartu uložil a následně otevřel, byla zobrazena jiná výchozí cena než zvolená.
  • Při zadání slevy ve skladové Příjemce nebo na Přijatém dodacím listu se program zeptal, zda má přepočítat pořizovací ceny. V této situaci docházelo ke zlevnění nákupní a pořizovací ceny. Problém byl v tom, že se zlevněná nákupní cena dosadila do pořizovací ceny a ta se pak snížila ještě jednou podle zadané procentní slevy.

Objednávky

  • Po převzetí Objednávky přijaté do Objednávky vystavené nebo Poptávky vystavené s použitím tlačítka Ceny se prodejní ceny přepočítaly na nákupní, ale chybně se do pole Sleva za doklad spočítala sleva, která odpovídala rozdílu mezi nákupní a prodejní cenou.

Ostatní

  • Byly provedeny úpravy v programu pro zrychlení práce s Money S3, a to při pohybu po seznamech faktur, objednávek a skladových dokladů a také při práci s položkami těchto dokladů.

Štítky článku

Money S3

Manuál pro EET

Nejhledanější

DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění

Oblíbené články

Daňový kalendář

09. 04. 2020
Splatnost daně za únor 2020 (mimo spotřební daň z lihu)
15. 04. 2020
Záloha na daň za 1. čtvrtletí 2020
20. 04. 2020
Měsíční odvod úhrnu sražených záloh na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti
Další termíny

Slovník pojmů

eBook plný rad z praxe

Jak vybrat účetní systém

ebook-img

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.