Aby se o vašem e-shopu dozvěděli potenciální zákazníci, potřebujete ho propagovat. Podívejte se, jak fungují srovnávače zboží, jak využít placenou reklamu nebo jak na SEO pro e-shop. Přihlaste se k e-mailovému odběru novinek.
Co si vyjasnit před rozjetím e-shopu Než začnete vybírat e-shopové řešení, ujasněte si svůj základní byznys plán. Co budete prodávat.…
Rozmyslete si, co chcete prodávat Toto je absolutní základ. Ještě předtím, než se pustíte do dalších kroků, byste měli mít…
Pronajmout si e-shop nebo si postavit vlastní? Toto je základní otázka, na kterou je před samotnou tvorbou e-shopu potřeba odpovědět.…
Co jsou srovnávače zboží Srovnávače zboží jsou webové stránky, na kterých můžeme vyhledat produkt a srovnat si jeho vlastnosti s…
Stanovení cíle a odhad nákladů Na začátku bychom si měli rozmyslet, co je cílem inzerce. Potřebujeme zvyšovat povědomí o značce…
SEO je tu s námi už od 90 let minulého století. V nepravidelných intervalech (poprvé už pár let po založení…
Všem zájemcům o e-business doporučujeme akci společnosti Zoner Software, která se koná pod názvem „Největší inShop festival o e-businessu v…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy