14. 12. 2020
Provozovna je prostor, ve kterém podnikatel vykonává svoji činnost. Může to být například dílna, obchod nebo restaurace. Abyste si mohli založit provozovnu, musíte splnit několik důležitých podmínek, které definuje živnostenský zákon. Poradíme vám, jak při zakládání provozovny postupovat, abyste splnili všechny legislativní požadavky.
06. 10. 2020
Chystáte se založit e-shop? Nemůžete si vybrat, které z dostupných řešení je pro vás to nejlepší? Připravil jsem základní porovnání vybraných e-shopových platforem, abyste se v nich mohli rychle zorientovat a správně si vybrat.
06. 10. 2020
K úspěšnému on-line podnikání potřebujete nejen perfektní e-shop a vyladěné produkty, ale i správně vystavené faktury. Ty musí být v souladu s daňovou či účetní legislativou, ale zároveň jejich tvorbou nemůžete strávit mládí. Čtěte, jaké jsou náležitosti faktur u e-shopu a jak to mají to mají s fakturou plátci a neplátci DPH.
06. 10. 2020
Světu vládne internet, který nám nabízí obrovské možnosti v oblasti komunikace a představuje tak jedinečnou platformu k prezentaci a prodeji produktů a služeb.
06. 10. 2020
Věčná obava každého spotřebitele – co když budu potřebovat vrátit zakoupené zboží?
06. 10. 2020
Co jsou srovnávače zboží Srovnávače zboží jsou webové stránky, na kterých můžeme vyhledat produkt a srovnat si jeho vlastnosti s dalšími produkty nebo vybírat dle firem, které ho nabízejí. V porovnání najdeme nejen cenu zboží, ale také dostupnost či hodnocení e-shopu. Z pohledu e-shopu je srovnávač zboží místem, kde se získávají zákazníci. Ve srovnání s […]
06. 10. 2020
Formy podnikání - OSVČ nebo společnost? Provozování e-shopu je podnikatelská činnost, která se provozuje na IČ. Plánujete-li malý e-shop o pár položkách, vystačíte si jako OSVČ (podnikání na sebe), pokud naopak plánujete větší byznys nebo vás bude ve firmě více, uvažujte o společnosti (nejčastěji s.r.o.). K oběma budete potřebovat souhlas vlastníka nemovitosti se sídlem, živnostenské […]
06. 10. 2020
Rychlé a spolehlivé doručení objednaného zboží patří mezi základní atributy spokojenosti zákazníka s e-shopem. V posledních letech zároveň k tomuto očekávanému standardu přibyly další předpoklady – pestrost a svoboda ve výběru možností, jak se zásilka k zákazníkovi dostane a možnost sledovat celý proces vyřizování objednávky a trasu zásilky.
06. 10. 2020
Stanovení cíle a odhad nákladů Na začátku bychom si měli rozmyslet, co je cílem inzerce. Potřebujeme zvyšovat povědomí o značce nebo nakopnout prodeje produktů a služeb? Následně musíme rozhodnout, jak budeme cíle vyhodnocovat. Záleží na tom, jestli máme nastavené měření na současných webových stránkách, nebo je nutné vytvořit ho od základu. Cena za nastavení měření […]
04. 09. 2020
Výběr účetního programu je důležitým krokem v životě firmy. Pokud vyberete špatně, místo usnadnění práce si zaděláte na problémy. Poradíme vám, kdy je nejvyšší čas účetní systém pořídit a jak by měla každá firma při výběru postupovat.
DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění