Aktuality

Seznamte se s novinkami, které jsme pro vás přichystali. Díky našim článkům už nepropásnete žádné vylepšení a vždy víte, jak vám nové funkce usnadní práci. Přihlaste se k e-mailovému odběru novinek.

Minikurz 2024: otázky a odpovědi

Zodpovězené dotazy z 31.10. Dobrý den, prosím o radu, jak lze v účetním deníku řadit doklady dle popisu (abecedy). A…

30 října, 2024

Budoucnost podnikání je v propojených systémech: Objevte sílu API v seriálu webinářů NAPOJTE SE

Nové API umožňuje hladké propojení Money S3 s širokou škálou aplikací a platforem, které používáte. Výsledkem je snížení chybovosti, automatická…

26 září, 2024

Minikurz 2023: otázky a odpovědi

Zodpovězené dotazy z 30.10. Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné mít otevřeno více oken v Money pod…

31 října, 2023

3 minuty a pochopíte, proč se vám v roce 2023 oplatilo využívat službu Podpora a aktualizace

Více než 45 000 hovorů, 7 000 písemných dotazů a 1 850 servisních zásahů Taková je aktuální bilance zákaznické podpory,…

25 září, 2023

Oznámení o změně názvu: Solitea se mění na Seyfor

Vážení zákazníci, je to již více než 30 let, co se začal psát příběh naší společnosti. V současné době zastřešujeme…

21 listopadu, 2022

Stručný přehled toho nejdůležitějšího, co se dělo na Minikurzu Money S3 2022

Připomeňte si letošní Minikurz  Ve dnech 26. a 27. října 2022 se konal již tradiční Minikurz, ve kterém představujeme novinky…

27 října, 2022

Spokojenost uživatelů s Money S3 se letos opět zvýšila

Money S3 má 85 % spokojených uživatelů Co jsme zapracovali na základě loňského dotazníku spokojenosti Protože si vašeho času, který…

18 července, 2022

Jak na daňové přiznání právnických osob za rok 2021

Připravili jsme pro vás odpovědi na dotazy, které jste nám položili během webináře. Dobrý den, mám dotaz ohledně poskytnuté půjčky…

22 března, 2022

Webinář o DPH s Ing. Langerovou – odpovědi na otázky

Děkujeme všem účastníkům webináře za účast a položené dotazy. Ing. Ivana Langerová připravila odpovědi ke všem z nich a nyní si…

17 ledna, 2022

83 % uživatelů je s Money S3 spokojených, ukázal průzkum

Měření zákaznické spokojenosti a loajality Při měření dlouhodobé spokojenosti a loajality zákazníků využíváme celosvětovou metriku NPS (Net Promoter Score). Díky…

27 října, 2021

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy