Aktuální informace k současné situaci – naše služby  |změny pro podnikatele

COVID-19

Každý den pro vás sledujeme nové informace o opatřeních vlády a doplňujeme je do živých článků.

Poradíme vám také na lince zákaznické podpory (8 – 17 h) účetního systému Money S3 – 549 522 503
a Prodejna SQL – 549 522 519.

Covid-19: Dotace, úvěry, ošetřovné a jiná ekonomická pomoc pro živnostníky a podnikatele

03. 04. 2020 

Opatření proti šíření koronaviru mají tvrdý dopad na podnikání. Většina obchodů má zavřeno, firmy omezují výrobu a živnostníci poskytují své služby jen omezeně. Vláda proto přijímá opatření, která mají podnikatelům kompenzovat propad příjmů. Přečtěte si, jak fungují programy COVID nebo Antivirus a jaké máte další možnosti, když se vám hromadí faktury k zaplacení a na účtu je prázdno.

Štítky: COVID-19

43

Covid-19: co se mění v placení daní

02. 04. 2020 

Kvůli pandemii koronaviru ministerstvo posouvá termíny a promíjí pokuty. Čtete, jaké změny se týkají třeba daňového přiznání a kontrolního hlášení. Pokud máte velký výpadek příjmů, můžete požádat o posečkání s platbou daní nebo o snížení záloh.

Štítky: COVID-19, Daň z přidané hodnoty (DPH), Daňové přiznání

29

Covid-19: informace pro podnikatele ze všech 4 vln EET

01. 04. 2020 

Pokud máte od 1. května 2020 začít elektronicky evidovat, ale nestíháte kompletní přípravu, nevadí. Od 26. března 2020 totiž platí zákon, který pozastavuje EET. Přečtete si detaily a zjistěte, jak se kvůli koronaviru mění evidence tržeb pro podnikatele ze všech vln EET.

Štítky: COVID-19, Elektronická evidence tržeb (EET)

8

Covid-19: Jak virus ovlivnil sociální a zdravotní pojištění

31. 03. 2020 

Podnikatelé i OSVČ mohou využít odkladu při podávání přehledu zdravotní pojišťovně i správě sociálního zabezpečení za rok 2019. Stát živnostníkům odpustil i minimální platby za pojištění od března do srpna. Přečtěte si to nejdůležitější o pojistném v čase koronaviru.

Štítky: COVID-19, Sociální a zdravotní pojištění

53

Covid-19: Jak fungují úřady během nouzového stavu

26. 03. 2020 

Pokud potřebujete cokoliv vyřídit na úřadech nebo na poště, připravte se na omezenou otevírací dobu. Všechny instituce nyní vyzývají k poštovní či elektronické komunikaci. Dobrou zprávu je, že v mnoha případech nepotřebujete datovou schránku.

Štítky: COVID-19

2

Covid-19: OSVČ, zaměstnanec, zaměstnavatel a postup v různých životních situacích

24. 03. 2020 

Karanténa, ošetřovné nebo dočasně uzavřené firmy. Vládní opatření v boji proti koronaviru ochromila českou ekonomiku a postavila řadu z nás do situací, se kterými nemáme zkušenosti. Podívali jsme se na různé životní situace z pohledu živnostníka a zaměstnance. Přečtěte si, jak postupovat.

Štítky: COVID-19, Mzdy, Osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ)

25

Zefektivněte si nedobrovolný home office: vyzkoušejte nejlepší nástroje na práci z domu

24. 03. 2020 

Pracujte efektivně a bez přerušení i na home office. Sepsali jsme pro vás seznam programů a aplikací, které vám v domácí kanceláři pomohou.

Štítky: COVID-19

3

Covid-19: Prominutí sankcí v souvislosti s nouzovým stavem vyvolaným koronavirem

18. 03. 2020 

Již minulý týden hovořila ministryně financí v médiích o chystaném zmírnění sankcí, které by podnikatele potkaly za normální situace, pokud by pozdě podali přiznání či pozdě uhradili daň. Zmírnění sankcí je vyvoláno nouzovým stavem z důvodu šíření viru SARS-CoV-2.

Štítky: COVID-19, dan, Daň z přidané hodnoty (DPH), Daňové přiznání

17

Nejhledanější

DPH Daň z příjmu Majetkové daně Daň z nemovitosti Daňové přiznání Sociální a zdravotní pojištění

Oblíbené články

Daňový kalendář

09. 04. 2020
Splatnost daně za únor 2020 (mimo spotřební daň z lihu)
15. 04. 2020
Záloha na daň za 1. čtvrtletí 2020
20. 04. 2020
Měsíční odvod úhrnu sražených záloh na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti
Další termíny

Slovník pojmů

eBook plný rad z praxe

Jak vybrat účetní systém

ebook-img

Informace k současné situaci

V souvislosti se šířením onemocnění COVID-19 jsme přijali potřebná interní opatření k eliminaci možné nákazy, a tak většina našich zaměstnanců v současnosti pracuje z domu.

Chceme vás však ujistit, že naše služby držíme na stejné úrovni, na jakou jste zvyklí. To se nezmění ani v případě, že by opatření vlády trvalo delší dobu. Zákaznická podpora našich produktů bude fungovat beze změn. Každý všední den budou naši konzultanti od 8 do 17 hodin vyřizovat Vaše telefonické i písemné dotazy na:

Na linkách zákaznické podpory Money S3 a Prodejna SQL jsme připraveni vám poradit se všemi změnami v podnikatelském prostředí, které souvisejí s opatřeními vlády. Aktuální opatření sledujeme každý den.

Aktuální informace k současné situaci vám budeme přinášet také na našem blogu.