Podnikání

Fakturace do zahraničí: návod pro plátce i neplátce DPH

Kromě běžných údajů, se kterými se setkáváte při vystavení faktur pro české zákazníky, obsahují faktury do zahraničí svá specifika. IBAN…

8 července, 2022

4 důvody, proč vést elektronickou knihu jízd v účetním programu Money S3

Z hlediska DPH (daně z přidané hodnoty) platí jednoduché pravidlo. Pokud uplatňujete nárok na odpočet DPH související s nákladem na…

22 června, 2022

[Duben 2022] Ruční výběr klíčových událostí pro malé a střední firmy

750+ mezinárodních společností omezilo v Rusku působení V reakci na válku na Ukrajině odešlo z Ruska už 304 mezinárodních společností,…

18 června, 2022

Nejčastější způsoby, jak podnikatelé přijímají a evidují objednávky

Příjem objednávek z e-shopu Přijímání objednávek přes internetový obchod je nejjednodušší variantou pro podnikatele, kteří mají pevně daný sortiment zboží.…

19 května, 2022

[Únor 2022] Ruční výběr klíčových událostí pro malé a střední firmy

V Belgii se vláda shodla na čtyřdenním pracovním týdnu Belgičané zavedou čtyřdenní pracovní týden – objem práce i mzda zůstanou…

17 května, 2022

[Březen 2022] Ruční výběr klíčových událostí pro malé a střední firmy

Vláda rozhodla, EET končí Elektronická evidence tržeb (EET) se ke konci letošního roku ruší, rozhodla vláda. Postupuje dle svého programového…

12 května, 2022

Skladové programy a systémy zdarma: kdy se vyplatí a jaká mají omezení?

Pokud máte maličký sklad řádově s jednotkami či desítkami produktů, možná jste zvažovali pořízení skladového programu zdarma. Jakkoliv je ale…

29 března, 2022

Jaký pokladní systém vybrat pro maloobchod nebo restaurace

Co umí pokladní systém? Pokladní systém využijete pro maloobchod, restaurace i ve službách. Jedná se v první řadě o software…

28 března, 2022

Vybavte svou provozovnu kvalitním pokladním hardware

Elektronická dotyková pokladna do obchodu či restaurace Dnes již většina provozoven využívá moderní dotykové pokladny. Jejich obsluha je snadná a…

25 března, 2022

Co je to CRM a jak usnadňuje obchodní procesy a řízení firmy

Co je cílem CRM strategie CRM strategie slouží k tomu, aby firma neustále zlepšovala vztah se zákazníky ve všech fázích…

24 března, 2022

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy